snart blondin!!!

Hej alla människor :P alldeles snart kmr Emblisen hit och då ska vi gå och färga mitt hår blont!! snyggt snyggt om man får hoppas ;P egentligen skulle vi åka båt med hennes pappa idag men så blev dt lite andra planer haha ;)
nu hör jag på hissen att hon är här och nu ringer hon på, bäst man går och öppnar! ;)

Nu sitter hon på min säng och plinkar på min alldeles egna gitarr :D  haha plinkar heter dt så?? ;O
hon håller på och hittar på en egen låt och dt låter helt ok faktiskt haha nä jag skojja det blir så fin så fint! :*<3
och nu ska hon spela in oc greja den knäppotjejen <33

Men nu ska vi strax gå (!!!!!)!
Jag skriver senare så får ni se mitt "nya" hår! ;D<3
morgontrött :Pjag i morse:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0