tjooo ;)

hejhej, här sitter jag och kollar på andra avenyn, det är ju så himla dåligt men man fastar ju så lätt! :S
idag har jag inte gjort något särskilt, vi hade franskaprov och det var ganska enkelt...
sara och elin och jag hämtade sigrid i hennes skola och vi gick hem till sara, Hahaha iksom varje inlägg   hem till sara hem till sara ;P
men iaf åkte vi dit och sen kom elin igen men hon var bara där ett kort tag och sen åkte jag hem och åt god middag med mamma.
Imorgon är det orientering och jag HATAR det! buuuu! ;/
Jag har tyvärr inga bilder idag att lägga ut :( men hur som helst är jag jättetrött, så jag ska nog snart lägga mej... fast nu kmr en film på tv som jag blir väldigt sugen på :P
Ha det superduper till imorn när jag skriver igen!
Kraaam<3


<--- Jag imorn ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0