tröött

jag är riktigt trött, orkar inte skolan idag, guud vad tråkigt!! :/  
Förlåt för att jag inte skrev igår, jag hade teater och när jag kom hem gjorde jag matteläxan och kollade på idol så jag hann inte :P på teatern idag provade vi spela lite ur Alice i underlandet, den funkar nog men dom flesta kommer nog vilja spela ALice, det vill iaf sigrid och jag :/
men det finns ju väldigt många roliga andra roller, alice är ju inte särskilt knäpp och rolig...(som jag?) :P

Igår hade jag mina nya converse, dom var skönare nu än i affären :P
men jag Hatar fortfarande mina himla sulor! :(
Nu måste jag snart dra,
Ha dt fint! :):)
//Rebecka<3



sötnötsara<33


sötnötelin<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0