videoblogg :)


Kommentarer
Postat av: sofia

Hej rebecka det var superlänge sen vi sågs och min pappa jonas gav mig din bloggadress och den e jättefin<3



men vore kul att träffas



du kanske inte kommer iåg mig men när vi var små lekte vi två medans min pappa och din pappa spelade



men vore jätte kul om vi kunnde träffas och om du har msn så undrar jag om jag skulle kunna få den



//sofia <3

2009-09-20 @ 19:11:13
URL: http://strejj.blogg.se/
Postat av: rebecka

Hej sofia! klart att jag minns dej men det var verkligen länge sen vi sågs! :)

Din blogg var också jättefin! <3



Ja, det vore jättekul att träffas och här kommer min msn: [email protected] (den är gammal och lite konstig ;P)



//rebecka :)<33

2009-09-22 @ 18:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0