Cykla cykla cykla cykl..ZzzZ..

Ojojojojoj vad vi har cyklat  idag, sigge och jag! :O
Hej förresten, små söta älskade läsare! Saknat er!! och bloggen<33333 :)
Aah okej jag måste tänka efter jävligt noga om jag ska berätta exakt hur vi åkte, ja, jag minns inte ens vart vi körde först :S
Aja men vi var iaf på väldigt många ställen... vi åkte till djurgårn och hälsade på Sara älsklingen som var på grönan, saknar dej tjejen!!♥ och så var vi på kungsholmen, vasastan, östermalm aa massa ställen ^^
Det var skitkul!! Men jag har himla ont i rumpan nu haha och värsta träningsvärken, inte i benen utan armarna, venne vrf elr jo det är ju för man håller blablabla men aa ni fattar haha sry men jag är så himla trött bara! (a)
Nej men aa kom hem för typ en halvtimme sen elr så.. och vi började typ eh minns inte.. jo fyra tror jag :D

Aja, ska nog sova om ett tag, är heeeelt utmattad xP

Bild från cykelturen med Embla igår :)♥

Snacka om cykelhelg haha nej men puuuuuuss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0