Dag med Elin

Halloj sötnosar!♥
Idad har vart en riktigt rolig dag! Som började hemma hos lilla Siggeplutt som sagt, sen åkte jag ju hem och så, sen till gamla stan och träffa Elin, vi hade jättemysigt i solen och åt glass =)
Sen blev det lite kyligt så då åkte vi till Tallkrogen(såklart xD) och chilla! Hahah nej skojja vi sprang runt lite i skogen tills vi hittade en fotbollsplan :D Japp, sen åkte vi in till stan och mötte upp Elin lillebrosha Linus och åt på donken, sen skulle jag till en läkare och jag fick massage och det var jäääätteskönt hehe jag somnade! :$
Haha aja och sen åkte jag hit till Elin och sen så har vi bara vart här, spelade lite super mario haha! =D
Menmen, ska vara social mot min kära vän nu, vi har tagit sjukt mkt bilder idag, lägger upp nåra :)
Aja, godnatt pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0