Födelsedagsmiddag med mofar :)

Hej! :)
skrev ingenting i morse för jag försov mej.. har varit jättetrött idag, somnade på NOn.. :S
Det här inlägget blir nog lite konstigt för jag ska skynda mej lite, min morfar kommer snart och ska äta middag här, han kan inte komma på fredag så han kommer idag, och jag antar att jag ska få hans present nu med.. :D
Fast jag känner mej inte särskilt förberedd om man ska säga så, på en födelsedagsmiddag.. kom precis hem från teatern, på vägen hem så hämtade embla och ag hennes cykel och provade att cykla på de båda två, men dt gick inte och dt var lite tråkigt, eftersom vi hade tänk v kunde göra det till skolan, men hennes cykel har ingen pakethållare... :/
Aja, har "klätt upp" mej lite, här är kvällens outfit!
Puss♥

Man ser nte så bra.. men tröjan och kjolen är Elins,
hoppas det var okej jag lånade dom Elin (a)<3
Strumpbyxorna är nya, köpte på åhlens idag, 39:-

Kommentarer
Postat av: Elin

Har du linnet! :O

2010-04-21 @ 20:00:55
URL: http://mirakelflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0