Hemma nu.. (för en timme sen men ändå..) xD

Heeeeeej alla!
Kom nyss hem, nästan precis elva, eller jag vet inte, låste cykeln, då va klockan en minut i hehe =) Asså det tar ett tag å skriva det här för jag gör lite annat samtidigt, men jag började när jag kom hem och det är det som räknas ;p
Oj då asså jag glömmer hela tiden att skriva, ni måste ju påminna mej haha nej det går ju inte!

Men det var typ aasläskigt det var en kille som slängde en glasflaska i marken precis vid mitt huve!! Haha asså jag menar ju inte att mitt huvud låg på marken hahaha! Ojoj tänk dej det du! HAha! Nej förlåt, nu ska jag sluta.. är så trött bara.. (a) Nej men seriöst så var det typ skitläskigt, jag såg typ nåt rött i ögonvrån och hann inte tänka innan en flaska ba krossades framför min cykel! Då vart, jag rädd men Sigrid min ängel sa att hon skulle slå ner han! xP
Nä men nu ska jag nog sova, ska ju på grönan imorn! :D
Pöss och godnatt<3333

Älskling♥

Jag är sur för att brasan aldrig tänds..

Haha den här bjuder jag på bara för Sigrid är så sockersöt<3333

Dom var jävligt sega innan dom tände!

WOW!

Sötnosar =)

Hahahahahahah!! Fattarni, MAX 7 ÅR! HahahahahH HAHAh aha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0