Hemma :)

Hej människor! :D
Nu har jag kommit hem från Elins uppspel, det var jättebra och kul att se! Fast vi kom försent och det var jättetråkigt :( Men iaf innan det var jag med sötnöt Sara, jag åkte först till söder och träffade henne och elsa, sen så gick sara och jag till Café 60 och... fikade^^ haha.. japp och sen gick vi hem till mej och åt ben n jerrys på balkongen i solen (Första gången i år! :D) och sen blev vi hungriga och försökte gör omelett men det blev mer något som såg ut som coscosägg, men då kom mamma hem och gav oss penga så vi kunde äta på donken och det gjorde vi och då blev vi glada hihi! Sen så skulle vi åka till kungsholmen men bussen var seg som en sniiigel så då kom vi försent! :/
Shit va hon bablar på, tänker ni nu...
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0