Med Elin sötis<3

Förlåt förlåt förlåt för världens sämta updatering!! Har bara inte haft nån lust att blogga! Konstigt :S
Menmen, nu sitter jag här med sötaste Elin! =) Har lärt henne lite gitarr och hon sitter å spelar, duktig flicka! <3 Vi har hyrt två filmer, en komedi och en rysare :O
Nej men så har vi köpt glass med hihi busigt va?
Ojoj nu är jag så trött på godis! xO Asså jag tänkte på det idag, att godis är jävla överskattat, haha asså ni måste tro jag driver eller så men jag är jävligt trött på godis! Asså smakerna, same shit over n over och så allting! Skittråkigt bara! Okej, inte överskattat men ni fattar, hoppas jag..(a) kanske är den enda men det är iaf min åsikt x) Asså jag säger inte att jag ska sluta äta godis eller nåt (hehe) för det kommer jag verkligen inte (heheheh) men aja, nu babblar jag på som vanligt!

Ska umgås lite med älskingsflickan nu,
hahah hur mkt älskar man henne inte när hon ligger i min säng och sjunger in i hålet på gitarren?? xD<33333333
Puss, ha en fin kväll nu !<3

Somras, kusinhund ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0