Min dag xD

  • Vaknar och ringer Embla.
  • Äter tårta med Embla.
  • Cyklar till fredhäll med Embla.
  • Cyklar till Sigrid och Ida med Embla.
  • Kollar på OC med Sigrid, Ida och Embla.
  • Cyklar runt i stockholm med Sigrid och Embla.
  • Cyklar hem med Sigrid och Embla.
  • Lånar ut min cykel till Sigrid för att hon ska åka tillbaka hem och hämta saker medan jag är hemma med en sovande Embla.
  • Går ut och handlar mat med Sigrid utan Embla.
  • Åker hem för att hämta Embla.
  • Åker med Sigrid och hyr film utan Embla.
  • Möter Emma utan Embla.
  • Cyklar med Sigrid och Emma för att kidnappa Embla.
  • Går ut med hunden Stina tsm med Emma och Sigrid och Embla.
  • Går och lämnar Emma hemma hos sej med Sigrid och Embla.
  • Går och lämnar Embla.
  • Åker hem med Sigrid och äter middag klockan elva, utan Embla.

Längre har jag inte kommit ^^ Ursäkta att det här blev cp men jag fick för mej att alla meningarna skulle sluta med Embla haha!
Puss på er toknosar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0