Nu är jag fjortis helt och hållet :D

God morgon,
det känns lite tråkigt att inte längre fylla år men en aning skönt med x) ...
Nu har jag precis vaknat och idag ska jag och Embla cykla.. hehe, nånstans vi vet inte vart :p Men nu ska hon och en hund som heter Stina komma hit och äta tårta, det blev över en hel prinsesstårta igår :D (undra vad jag kmr äta t frukost, lunch och middag den här helgen xD)
Nu ska jag klä på mej, men gud det är ju helt konstigt, jag fick inte ett enda klädesplagg, jo av lisa, men jag menar av mina släktingar! oj jag brukar få massa! Jo strumpor av pappa -.- Haha.
Nej men ska sluta babbla nu, ni får ha en härlig morgon, även om ni kanske inte har nån tårta... ;)
Puss!

Spegelvänt men öh Grattis Rebecka står dt.. från sigrid :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0