Shit vad jävla dum jag är asså!

Jag är så borta! Jag gick halv 8 för at möta Embla, för jag trodde vi börja hel, och så var hon inte där så jag messa, och först när hon sa det, fattade jag att vi börjar nio!!! Pucko jävlajävla pucko-jag! Nu kunde jag ju sovit en timma till! :O

Men asså jag tror jag börjar bli senil eller nåt (hehe) för jag typ, igår när vi skulle ha matte, så gick jag till klassrummet, så var det en annan klass där (pinsamt! I filmer när dom gör det tänker man att dt inte är nåt pinsamt men jo, det är pinsamt!) och så tänkte jag att vi kanske hade NO så jag gick dit men neeej det har vi väl ändå inte.. så jag ringde Elin och fattade att vi hade matte, i ett annat klassrum, det som vi alltid har på måndagar. Och jag hade liksom inte ens tänkt på att det kunde vara så, inte en tanke, och jag brukar ha ganska bra koll på shemat liksom!

Fast jag tror inte jag är senil.. för Sara säger, att man är korkad när man är tonåring, och jag hoppas hon har rätt x)
Nu ska jag stääda jippie! Yayayayyy! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0