Snacka om desperata? xD

Okej, jag ska berätta, när Embla och jag var på väg hem förut så stannade vi i tegnerlunden ett tag för det var så varmt ute och fint och så och så kom det fram en tjej (typ 20+) och sa så här ungefär:
"Hej tjejer, eh, hörrni, jo det är så här, jag och min pojkvän där borta gillar att ha lite kul och vi hade tänkt ha lite sex under bron där borta.. och vi undrar om ni bara kunde filma? Alltså lite småsex bara..?" Vi bah typ eeeeh? Nää. "Vill ni inte varför inte? Alltså jag ska bara suga av honom, ni kan ju bara sitta på bänken där och filma?" Vi ba asså nej? Hon bah "Men asså ni förlorar ju ingenting på det?" Ehm nej men vi vill inte, typ då sa hon okej vad tråkigt och gick.
Men asså hon kan inte vart seriös! Eller hur, dom måste drivit med oss :O Men hon lät rätt allvarlig men asså, det är ju barn och så där! Nejmen asså dom kan ju seriöst inte ha tänkt göra det?? Hahahahh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0