Sömnsnack!

(Visst vinner jag nobelpris för töntiaste ruriken?)
(Och viss vinner jag nobelpris för töntigaste meningen ovanför?)
(Och visst vinner jag nobelpris för töntigaste..öhm eh.. hm.. eemh.. hehhhh?)
Kan inte sova!
Har vart jätteduktig och pluggat franska utan att orka och nu vill jag sova fast jag vågar inte!
Jag vågar inte släcka alltså.. asså jag måste flytta min säng så den står mot väggen jag tycker det är läskigt att ha den med båda sidorna öppna hehe.. men jag vet bara intevar i rummet den ska stå! Problem problem! För grejen är att den möbering jag har nu älskar jag. På dagen, inte natten! Och vafan ska jag flytta sängen varje kväll haha aa -.-
Asså jag är ju inte trött höhö jo det är jagdet märks säkert och jag ser knappt tangenerna, skrive fel hela tden :S
Asså jag hade smilies sen bara försvann dom fattar inte vart dom tog vägen hahahahahahahhahaha Haahahahahahahahahahahaa Haaahahahahahhhahahaaha
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0