Utedag med Sigrid & Aaron :)

Tjohej alla glada och sura!
Idag har jag vart med Sigrid och Aaron, vi har gått och gått och gååååååååått! Men det var skitkul men jäääääättekaaaallt :O Det ska ju vara varmt jue!! :(
Aja, vi gick iaf runt hela södermalm, okej inte riktigt men väldigt långt iaf! Och så har vi åkt Lång-board (okej jag gav upp för jag ramla mihii) men aaron och sigge iaf och sen så hitta vi en sånhär kundvagn som vi nästan körde ner i vattnet och så ja, har vi fryyysigt! Och ätit pommes på en grill där alla var drogade och sen så palla vi inte mer så vi åkte hem!
Hihi, jag är så duktig den här veckan, gått mycket!! =) Så ska jag börja spinga när det blir varmt med! Embla och jag har bestämt att vi ska börja springa i Haga parken, eller det har jag iaf hehe hoppas hon vill med :D

Nu sitter Sigrid och jag här och vi ska snart spela sims hihi (a) och just nu försöker vi ladda in bilderna från dagen men tyvärr finns det ingen sladd ju så ni får se dom någon annan dag :/
Aja pusspuss på er!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0