Presenter :D

Tja  snyggisar :D
Nu har gästerna äntligen gått, det har vart jättekul men ändå skönt att ha det lite tyst och lugnt haha. Ida och Sigrid kom förbi och stannade ett tag och åt tårta och så och det var skojj :) Och sen så har vi spelat väldligt mycket gitarr och sjungit! Mysigt! :)
Jag har fått ganska mycket kul, men det jag är lite ledsen för är att jag fick två cyklar.. men dom tog med den andra hem, mina kusiner alltså, för dom behövde en cykel, men då kunde jag ju fått nåt annat.. (a) :( Men aja, jag ska vara glad jag fick en cykel iaf som jag ville, men jag önskade mej en ny kamera så himla gärna, och behöver verkligen! Står inte ut med att inte ha en! :S

Men aja, nu ska jag berätta vad jag fick mer av släkten hehe:
typ tio par örhängen, och lite andra smycken, simpsons säsong 10, en bok om beatles<3, lite andra böcker, 1000 kr t språkresan fickpengar :D, två skivor, stämapparat till gitarren, och capo!! Behövde verkligen! :D  (en grej t gitarren för er som nte vet ;)) och så lite andra smågrejor... :)

Av Embla fick jag ett presentkort på h&m haha, och av Lisa en jättefin tröja och ett halsband med ett R som jag älskar! Och så fick jag av Fredda, en ansiktskräm och en typ olivgrej hehe, och av sigrid fick jag en hudkräm från bodyshop och en biljett till en sommarfest.. :D Tack snälla allihopa för dom fina presenterna! Älskar er sötnosar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0