Onsdag

Hej på er skitungar! =)
Dagen har vart bra.. försov mej och missa halva syslöjden men.. aa :S Efter skolan cykla Embla och jag och Elin till Vasan ett tag och bara satt där ett tag, sen drog Emblisen och jag iväg till Rålis för att hämta lilla Sigrid och sen till teatern. Härligt det är att cykla överallt.. fast nu ska Embla till sin mamma så jag får cykla sj till skolan resten av veckan, inte för det gör nåt man pratar ju inte så mkt ändå ;)
Näj men nu ska jag nog göra nåt annat, har en  viktig grej å göra med, men har big problems med det!! :/
Pussgurka på er!
(aaaaaaah pussgurka näääe!!!<333333)

Hittar inte sladden t datorn från mobilen men så fort den kmr fram ska jag lägga upp massor med bilder!! :/♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0