Shoppat :)

Shulululu små vänner!

Förlåt för lite seg uppdatering, men först vad datorn seg som fhan och vägrade sättas på och sen så pallade jag inte skriva och sen vare middag men nu är jag här! =) Och jag har äntligen tagit mej tid till att ladda över mobil-bilder så snart kommer det massa! Najjs va!? :D
Idag var jag på stan med Sigrid.. först var Elin och Embla med men sen gick dom, träffade Sara med lite kort och jag saknar henne som tusan!!!<3333 
Aah iaf skulle jag köpa en klänning för jag ska på dop på söndag (aaw va kul det ska bli, har typ inte vart på dop sen Alex (pluttis saknar han så jag döööör♥) döptes och det var liksom sex år sen ^^<3) aa och så en doppresent fast det hittade jag ingen.. svårt :S Aja och sen fann jag lite annat busigt som jag köpte:

Äääääälskar! LOVE LOVE LOVE! Så jäkla skitsnygg :D
Gina tricot 299:-

Tubtopp, har alltid så mkt svarta kläder men hade tänkt satsa lite mer vitt i sommar ;p
h&m 49:-

Och så den skitfina klänningen från Indiska 249:- Söt va! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0