Missed my webbie!♥

Helluuue kära vänner! :)

Nu sitter jag och tittar på film med min kära far, eller nån tvserie äre, Firefly tror jag, har bara sett första avsnittet så jag vet inte om den verkar bra.. men hur som helst kommer jag antagligen fortsätta kolla för tvserier är lite svårt att sluta kolla på hehe, vet inte huuur många jag har sett! Många! Okej jag ska säga nåra hihi; buffy, seinfeld, extras, lois and clark.. okej jag pallar inte hehe! x) 

Jag har så ont i min rygg hjäääääälp mej det gör så ont att jag dööör!!! :(
Sjuuuuuuuukt ont! Dödsligt ont! Alldeles förfääääärligt superduper ont! UNBELIVIBLE ONT!
Okejokej, ni fattar och nu ska jag fortsätta kolla,

Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0