Valborgsmässoafton!

Hej hopp! :D

Idag är det ju valborgsafton! Och fredag! Det kan jag verkligen inte fatta! :S Tiden går så fooooooort! :O Men det gör inget! För snart är det sommarlov, 38 dar kvar eller nåt sånt sa Elin... fast jag undrar om jag hörde rätt? Så lite kan det väl inte vara?? Kanske var det skoldagar? Men ändå!

Försov mej idag igen, missade hela SOn.. :S Aaja, nu är jag hemma hos pappa och hämtar lite stuff och eftersom jag inte hann skriva imorse gör jag det nu, smart va? ^^

Nej men jag ska snart gå, ska vara med Sigrid, Ida och Avz ikväll tror jag, vet inte riktigt vilken brasa vi ska gå till.. det finnsju vid riddarholmen och så i Vasan.. Fhan vad synd att det inte är något i Rålis i år, ville verkligen dit! :/

 

Förra året firade jag valborg med älskade Elin, var med henne på hennes landställe, det var då vi gjorde vår skräckfilm.. haha, saknar<333

Aja, jag kanske, kanske sover hos Sigrid ikväll och isf blir det kanske ingen bra uppdatering ikväll, inte annars heller hehe... blablabla!

Puss!!

För några veckor sen...

Idag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0