Vår regn och fucking åmål ^^

Hej på er alla glada!

Vad härligt det var att gå hem idag, det regnade ju lite och det luktade så himla gott ute! Såhär typ vårregn (vilket det var dårå).. Tror inte det finns en fräshare och mysigare doft xD i värden! :O
Nej men idag var jag i rålis - igen! Haha, med Jonna - igen hehe, och hämtade sigrid - igen hihi, okej ska sluta nu -.-
Nej men så var det iaf och vi "åkte runt lite" och kom till stureplan och sen minns jag inte riktigt jo juste och då åkte Jonna iväg och Sigrid och jag drog hem till henne :) Vi kollade på Fucking Åmål och sen så bara gjorde vi ingenting och sen var klockan typ åtta och jag åkte hem och nu sitter jag här :D


Kommentarer
Postat av: Terese

Fucking Åmål!! :D :D :D :D :D :D

2010-04-15 @ 21:41:20
URL: http://somterese.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0