7 inlägg kvar :(

Heej mina kära läsare!
Ja, nu kommer jag bara att göra 7 inlägg till efter detta, tror jag, så slutar jag på 1000! 
Jag förstår att det här känns tråkigt för er, det gör det för mej med faktiskt.. ;(
Men nu är det så, att jag kommer sluta blogga på min bereckas och blogga heltid på citronvodka haha! :P
Men det ska bli superkul! Kanske kommer in ett inlägg i den här lilla bloggen nån gång ibland med, men förvänta er inget..
Ja, som sagt. 7 inlägg kvar.. bara å börja räkna rå!

Bara jag som tycker den här bilden är snygg? Eller tycker ni bara den är skittråkig och suddig? Jag gillar den verkligen, vet inte om det är nåt fel på mej eller mina ögon.. men om ni tycker om den säger jag bara stolt fotograf! Om inte, så var det inte jag som tog den....
Men ni måste titta på den och verkligen se den. (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0