Ångest och bilder på Elin och mej

Muuuh!

Sigge och jag hade superskojjit, men nu är jag lite tröttttt så tänkte gå och lägge mej och läsa.... läsa??? Har jag ens sagt det ordet på de senaste tå månaderna? Märkte också idag när vi fick skriva, att min skrivstil hade blivit fuuuul! Usch, jag hatar att vara tillbaka! Tillbaka i verkligheten. Fyfan för det.

Nej, läsa kanske jag inte pallar. Men jag måste sova snart för att orka upp imorgon, ååh har verkligen inte vant mej vid den här skiten.
Asså, det känns som att när man går i skolan har man inget liv! Seriöst det är hemskt. Har lite ont i kroppen här och där så tänkte ta en alvedon och gå och borsta tänderna nu.

Kyssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0