Lite prat :)

Tjohej! ;p

Elin och fanny åt här och min mamma var så grymt pinsam och hade gjort nån gryta med kycklinghjärtan i!! Hur jävla skumt är inte det??? Normal morsa? XD Vi fick inte ens veta vad det var innan vi ätit lite! ÄCKLIGT!

Jag var ju med elin tidigare idag och vi typ hängde runt fannys kiosk hela dagen haha liv! ;) Nej men sen så gick vi i lite affärer och så fick elin en stinkbomb på sej hahah!
Och ja, så fick jag med mej lite saker hem..(:
Så gick elin och jag hem t mej och lite senare komfanny också och hon hade med sej en och en halv liter blandad b&j glas moahaha supergott! :D

Nu sitter jag här och bara väntar på det 1000e inlägget så jag kan strunta i den här lilla bloggen, självklart får ju alla läsare följa med mej t citronvodka, om ni inte redan gjort det! ;)

Nu ska jag städa lite i mitt rum, pussar!

haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0