Lite fakta..:P

  1. Nämn något som gjorde dej glad idag? Elin :D
  2. Vad gjorde du kl 8 imorse? Sooov!
  3. Det sista du sade högt? "Neej."
  4. Det sista någon sade till dig? "Har du sett mina tjocka, svarta strumpor på sista tiden?"
  5. Vad har du druckit idag? Vatten och äppeljuice.
  6. Senaste du åt? Gulashsoppa (stavning?)
  7. Senaste du köpte? En tröja :)
  8. Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun tror jag.
  9. Vad är det för väder hos dig? Blött och mulet. :(
  10. Godaste glassmaken? Hähä vet inte.
  11. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte riktigt..
  12. Sover du tungt? Skojjaru? JA!
  13. Drömmer du mardrömmar? Neee inte så ofta.
  14. Trivs du med ditt jobb? Om skolan räknas så NEJ!?
  15. Favoritklädsel? Sköna kläder.
  16. Favoritsång just nu? Många!
  17. Vad ser du om du tittar till höger nu? Väggen -.-
  18. Vad gör dig glad just nu? INGENTING! :( Jo, mirakel.
  19. Vad ska du göra härnäst? Tjura
  20. Höger eller vänster-hänt? Höger.
  21. Humöret just nu? Sur som fhan.
  22. Favoritgodis? Allt!
  23. Kläder just nu? Mjukisbyxor och t-shirt.
  24. Hur många kuddar sover du med? Två
  25. Morgon eller natt-människa? Natt!
  26. Vad är viktigast för dig? Kärlek<3
  27. Är du kittlig? Lite
  28. Snarkar du? Ibland tror jag :$
  29. Stjärntecken? Oxe!
  30. Äckligaste insekten/djuret? Killar mähähä ;)
  31. Stökigt eller välstädat hemma? Eeh gissa? >.<
  32. Vad längtar du mest efter just nu? Ung08 tror jag nog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0