Åh! En liten kusin!<33333333333

FATTA DET! Jag har fått en kusiiiin!!! :O min andra kusin! shit ! :D Signe min älskade kusin hahah har inte träffat henne än men vi ska försöka göra dt nu i helgen! hon skulle kommit 13e var det sagt men vägde ändå 4 kilo :D Jag är så glad! =)<3
 Så här ser hon iaf ut<3333333333333333333333

Idag har det annars inte hänt så mycket, vi firade Saras födelsedag på ett litet café i gamla stan haha, det va så  roligt; det hängde såhär snaror i taket, alltså som man hänger sej i hahah ^^ Men det vart mysigt, det var Embla, Sigrid, Terese, Fanny, Elin och Sara  och jag =D sara fick sigrids och  min present från göteborg; en Håkan-väska :D   Elin terese och fanny hade fixat en låda med massa kul saker, bl.a. bh, trosor, en kopp, te, ett linne som dt stod 
Fanny
Elin
Sara
Terese
(fest xD)
Det vart hon jätteglad för =)

Japp, nu är det fredag igen! det sjukt tråkiga är att det jag ska göra denna kväll är sitta hemma och ... glo på film elr nåt? ensam! elr mamma ärju hemma... men vafan...-.-
aja, häre lite bilder! ha en fin fredagskväll!


hahah naajs fanny spottar, coolt att jag hann få med dt ^^

lägg märke till sara XDDDD

hahah x)
fick tyvärr ingen bild på sigrid (undra vrf) och bara en på embla men jajaj =)<3
Kissesss<3

Kommentarer
Postat av: Elin

vilken liten söt kusin du fått! :) <3

2010-02-06 @ 13:34:46
URL: http://mirakelflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0