Alla <3 dag ska vara en vardag ?

Hallå? Den här dagen ska ju vara en vardag, måndag elr tisdag elrvafan som helst, vet inte vrf, men det är ju så det ska vara! :O(a) Så var det ju alltid i låg och mellan-stadiet, och så gav man alla små fina kort haha, det borde vara så nu med! ;)
Usch och ajajaj va mitt huvud gör ont :( Så vet jag inte riktigt när vi börjar imorn, det är hälsodag och vi ska kickboxas (hihi funfun) och åka pulka (höhö mindre funfun?)! I typ 2 år! Nej men nån sa tre timmar xP (gonna diee) aja, så farligt blir det väl inte (får man hoppas) men jag fattar inte riktigt hur dom kommer på idén med att 7an ska åka pulka? Jag har inte gjort det sen jag var kanske sju, åtta, tyyp... :S
Menmen, bättre än matte och allt det där =)
Hur som helst, så vet jag inte när vi börjar, bara att det är tidigare än vi brukar x(
Sitter här med ett stooort glas Oboy och ska kolla på Pirates of the Caribien (haha ni måste tro att jag kollar film 24/7 xD ?) men hare bra =)
Kyssar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0