Är man inte snäll som fan om man...

..(fast man är sjukt beroende av sin älskade musik) lånar ut sin älskade ipod till (sin älskade) sigrid i två hela veckor? jag känner mej iaf jävligt snäll..xD Måste berätta att jag verkligen älskar musik och skulle faktiskt inte kunna låna ut den i två vecor till nån annan en sigrid .. faktiskt inte... (a) Men hon ska faktiskt åka flygplan i 13 timmar fram och tibax så.. antar att hon nog kmr behöva den mer än jag.. jag menar, jag ska ju inte åka nån stans elr så.. bara vara hemma tråkig som jag är.. :(
Sen vill jag säga till sigrid att Jag kmr saaaaaaaaaakna dej så att jag dööööööööör!!!!!!!!!!! :(:(:(<3<3<3

Du och jag föralltid det vet du<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0