Fettisdagen :)

Har inte ätit några semlor än, men det står en i köket och väntar på att ätas upp, av meej! ;D men jag är helt proppmätt så jag tror den får vänta ett tag till (a)

Idag var jag och sigrid i kista för att hitta några skor och ett par jeans till mej, jeans hittade jag men skor var myyycket svårare :( kmr aaaaldrig hitta nåra shoes !!
Elin kom oxå dit, var i stan, kom dit och åt och åkte sen tibax till stan för hon hade teater hahah, ganska lång resa för att bara äta i kista galleria haha x)
Det "glada och tokiga" humöret höll i sej rätt bra, fast alla andra vart så jävla tjuriga idag så tillslut blev man väl lika sur sj, närå, jag var glad heeela dan! fast trööööööött! :/ elr förresten, inte särskillt kanske hahaha, tkr ni jag har svårt att bestämma mej elr? xD

Dagens efterblivna:
Sigrid och jag går tysta och jag messar...

Sigrid:- Visste du att Estrella håller på att försvinna ?
Jag:- Va, vem är det ?


Ånej, börjar åtta imorn bläääääääääääääääääää! suuuuuuuuuuuuckckckckck! aja, måste pluggisa lite nuuu hihi,
byebyebye =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0