Glad och tokig ;D

Är på gott humör den här morgonen, lite glad och tokig sådär ;D Jamen sådär glad så man försöker stänga kylskåpet med foten, och sådär tokig så man skrattar när man misslyckas hahah :D
Nej men varför vet jag iaf inte =)
Idag ska jag köpa skor med sigrid, den gången är jag som ska köpa moaha! Men aa, jag hoppas så sjukt mkt att jag hittar ett par jag vill ha!! jag gör ju aldrig, måste ju gå i minst två år isf ;/
Sitter här med en kopp te och lyssnar på "Worlds Mestizo Ensemble" jävligt coola =D


Sov gott! (hihi pappa sa dt när han gick xD)<3

Kommentarer
Postat av: sally

hej! kan du erätta för mej hur man lägger in vidios?? de vore nice å veta. hare bra! kram!<3

2010-02-16 @ 19:50:36
URL: http://kooala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0