Gooooooooodmorning!

Fan vare e jobbigt att inte ha nåra kul kläder att ha! Har bara massa fula linnen sgå uck =/¨
Idag är det tisdag, inge fel me såna förutom att man måste till skolan hehe (a)
Sååå jag vet inte om jag ska ha byxor elr kjol, om kjol, vilken? om byxor, vilka? hahah okej det bryr ni er kanske inte om, nu ska jag hitta nåra bra kläder iaf och fan, det finns ingen frukost! haahah okej nu ska jag sluta klaga, då kanske jag inte får nåra besökare alls =)
Sitter här med blött hår och lyssnar på musik, min världens braigaste spotify-lista :Dönskar att alla kunde få lyssna på den fast oj hahah nu kom en mindre bra låt xP
Åh det är fortfarande helt vitt av snö utanför mitt fönster, kom och ta bort det, nu! :(
Aja, måste skynda mej nu...
Kissssssssss<3

gårdagens outfit =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0