Hälsodag? Sure, sure!

Kickboxningen va skitkul, jag äägde haha not fast kul var det som sagt, man fick vara två och två, jag var med elin och ja,  så fick man slå ner den hur mkt man ville, hihi, närå dt är lugnt, hon lever ;) nej men då sa dom typ hur dom olika slagen och sparkarna var och så ,, mhm, sen efter det skulle vi ju åkt pulka (haha) men istället så frågar lärarna oss om vi vill se en film istället, eh såklart!? :D Aa, på lunchen åt vi på donken, så hälsosamt dt kan bli :O
Filmen vi såg var ganska rolig faktiskt (filmerna skolan visar brukar suga satt) inte den bästa men kul och grymt mkt bättre än pulka i Humlan! =)

Efteråt så jobbade embla elin och jag med skolatidningen som ska vara klar nästa vecka, det var kul ;D
Tog med min dator från mamma, och så fick jag låna hennes systemkamera (9000 kr!!) för lite mer i tidningen, och så ska jag köpa nya skor i veckan, så jag hade ganska mycket värdefullt med mej nu till pappa, va skiträdd att bli rånad elr nåt haha xD (vadå dt kan ju hända! ;))

Här har ni lite pictures från idag =)

sweetheart<3

fan va proffsigt! ;D

Han sa ju att man skulle skydda sej!?


*blinkblink*


Jag: Shit, va är dt här!? :O
Embla: Hahaha, dt är ju en m-o-b-i-l-t-e-l-e-f-o-n!

ahah, okej wtf ?

pusskompisar<3

Hahah, lyssna! Skuuuuuum men till Embla xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0