I can feel it in the air :D

Omg, jag tror att det håller på att bli vår! Jag gick från centralen nyss och ända till hötorget typ var det ingen snö alls! jag blir så glad och om det börjar snöa igen så  kmr jag bryta ihop! xO nu ska det bli vår och sen sommar! Det måste bli det för jag pallar inte mer vinter!! :O

Anledningen till min dåliga uppdatering är att jag sov hos Elin, dom har inget internet (när jag är där ^^) och vi hade myysigt =)
vi kollade självklart på melodifestivalen (Salem var bääst<3 dom andra typ sög :/) och vi hyrde She´s the man och kollade på Stockholm boogie innan vi tillslut somnade =D


Japp, så innan jag åkte till Elin var jag ju hos min nya lilla beeeebiskusse ! Hur söt var hon inte! sjuukt söt jag saknar henne redan! åh va mysigt dt va att hålla henne! :D<333

naw sötnos =)<3

Idag har jag faktiskt inge å göra, suck, försökte få tag på emblamen hon svara ju inte på sms =/
Aja, ska försöka fixa min "nya" header nu!
byepusses :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0