Inga skor :(

Näpp, som jag trodde, inga skor idag heller :(
Varför kan dom inte bara ha lite fina normala skor?
"Nej, vi ska inte ha fina skor, här vill vi bara ha knäpposkor! Ja här också, Japp vi med, Här har vi inget annat! Nej inte här heller! Ja det klart man har knäpposkor! Ja vad anars!? Fina skor kan man ju inte ha, nejnejenej!"  Nej nu får jag skärpa mej! Jag kan inte hålla på så här hahah, ni måste tro jag är helt jävla sjuk i huvudet! XD

Haha, ni skulle sett Elin och mej idag, vi gick runt där och flamsa och så varje affär vi går in i ; "Nej nu skärper vi oss!" och så lyckas vi iaf lite men sen direkt när vi kommer  ut får vi skrattanfall och grejer igen hahah folk måste trott att vi hade allvarliga problem! xD

Nej, skor hittade jag inga men jag köpte hörlurar, en ansiktskräm och en volymspray som jag hoppas är bra, elin föreslog den (:
Håller på å laddar över bilder från luren nu så hoppas på lite bilder upp på bloggen senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0