Internationella frysardagen? (höhö mobbad rubrik)

Haha, först får jag ett mess av Embla: "Hej så du bara vet så e dt 21 minus här ute i saltis. Och då kanske dt e lika kallt hos dej? Du kmr ju frysa ihjäl me dina converse! :'( :*<3" Hahah gullunger <3 sen direkt efter får jag ett av pappa som skriver: "Idag är det så kallt att man känner sig som den onda roboten i Terminator 2 (innan han faller i bitar i den flytande kvävet). Puss och kram."
Hahah, med den beskrivningen tror jag att jag ska ha sockor iaf x) Typ klar men jag är sjukt arg för jag hade tänkt dusha idag men balsamet var slut så jag får göra dt ikväll elr imorn bitti ist men jag ville verkligen dusha idag ;( Men jag ska iaf prova min  nya spray och dt är ju lite skojj haha nej nu går jag å äter frukost så ni slipper lyssna på mitt tokbloggande! x)
Ha en bra morgon, dag och kväll nurå! :D<3 

terminator xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0