Ny header =)

Hallojsan ;) Japp, som ni ser har jag en ny header, va tycks? Förresten är den gammal bara att den inte kommit upp förren nu :s Ja, själv är jag helt ok nöjd, sjävla "kvaliten" är ju inte skitbra direkt? :/ Men jag kan inte fixa sånt och jag tror inte elin fattar hur jag menar x)
Men aja den får duga, jag vill ändå ha en ny design snart ..hahah jamen nu när jag har brunt hår igen(a)

Idag har jag faktiskt pluggat med embla x) det gick rätt bra hahah vårt knep var att göra NOboken till en låttext och spela gitárr och sjunga den ist hahah snacka om skruvade brudar? xD
Haha nåt annat duuumt var; embl och jag delar ju skåp, och idag när vi skulle ner och hämta våra böcker på sven´skan... gissa vad vi upptäcker! båda har låst in dom jävla nycklarna!! åh va jävla jobbigt dt va haha, vi fick knipsa upp det (med hjälp av Vaktis xp) och på rasten åkte vi hem till mej och hämta ett hänglås, men det låset är helt fucked up och så litet att man nte ens kan låsa upp det, elr jo, men det tar seriöst två minuter att få upp det!! aah hahah :O
men på vägen hade vi iaf kul haha se själva xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0