Grease :)

Grease var helt ok ... dom hade döpt om alla till tex Danne och Sanna ist för Danny och Sandy,, och det hela utspelades i Gubbängen haha xD Efteråt gick vi å åt på pizzahut =)

Jag är så glad att det är plusgrader! Fatta vad härligt! Fast imorn ska det ju bli minus igen :( hoppas dom har feeel! xP

Asså aaah jag blir galen när jag spelar filmer på youtube kommer det inget ljud!! Vaaarfööör ?? Allt ljud är på och jag kan spela musik och stuff på datan bara inte på youtube! Jag har försökt med allt det går bara inte! Hjälp somebody ? (a)
Haha bara för det funkar det nu !! xD

Imorn kanske pappa och jag ska fixa bankkort till mej, har väntat på det nu :D Fast det är bara om mitt "personbevis" kommer imorn hehe mitt pass har gått ut aa.. därför måste jag då ha sånt xI hoppas det kmr =)
Nuska jag ... inte skriva mer... =D
Här kmr en dresscode, facelook:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0