Skidresa,,, fast inte för mej...

Nu är alla på skidresa, lite konstigt, tkr jag, att ha den på en lördag... elr?
aja, jag åker ju inte skidor, elr snowboard elr nåt sånt, en enda gång har jag stått på ett par skidor, men det var på sommaren och jag spelade Gustav Vasa i en pjäs haha xD
japp, och gissa vad de senaste veckornas samtalsämne har vart då, jo det jag tkr är allra tråkigast att snacka om; skidresan!
inte konstigt men sjukt jobbigt, ska man ha hjälm, oj va fina skidglasögon, nej men ni måste ha hjälm för dt är så fult, men asså jag är så dålig (Jaha, jamen jag kan lära dej! NOT), jo men ni måste åka med mej, haha det är så kul i romme, där har dom ankarliftar, ja vi ska ha så kul i romme, rommerommerommeromme!
och sen den oändliga frågan:
"Ska du till Romme?" Nej. "Hej, ska ni med till romme!?" Nej. "Åh va kul me skidresa, du ska me va?" Nej. "Ska ni åka på skidresan?" Neeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!! Hahah, tror ni fattar xD men sen på måndag kmr det ju bli samma sak fast trärtom "Visst vare kul i romme?"
åh va mobbad jag känner mej, inga besökare får jag ju heller eftersom alla åker skidor :(

Haha, nu ska jag inte tänka på det, sigrid är ju iaf inte borta... fast här är hon ju inte... hahah åh jag är så mobbad, sitter här ensam och skriver om hur mobbad jag är xD
Nej, jag är bäst, det är ju bara töntar som åker skidor, alltså, alla utom jag är töntar Moahaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0