Sportlov! :D

Äntligen! Sportlov! Ledighet! En hel vecka! Fy fan va skönt!
Idag ska sigrid och embla sova här..tror jag =) funfun isf ! Mysiigt så kan vi hyra nån najsig skräckis elr så moahah ;D
Sara kom till skolan idag med en kompis från nya klassen och dt va kul å träffa.. jag träffa henne igår med fast väldigt snabbt, miss her so much!! sara asså hehe <3

Juste öppet hus igår.. dt va kul =) Embla kunde inte hänga med så dt va elin och jag och sara fast hon kom sen när dt va slut.. jag träffade nåra från förra klassen å det var kul att ses =) så kollade vi ju på sigrids lektion med hahah matte! det va fett kul att se hennes klass och så,, visst jag har träffat många av dom men inte sett dom på lektioner lixom xD
Sigrid sov över igår och eftersom hon var ledig idag så följde hon med oss till plugget och vi hade sån jävla tur;
vi får typ aldrig sitta ute i korridoren och jobba på SOn men just idag fick vi det bara sådär, och om vi hade vart tvungna vara i klassrummet så skulle ju sigrid inte få följa med in.. aa iaf sen skulle vi egentligen ha NO och drama men ist hade vi nån gubbe som hade föreläsning om säkerhet på internet och skit dt va helt ok men efter ett tag sjuuuukt tråkigt! Sen vart det lunch och sigrid drog hem och så bild och så nu! sitter jag här och halvsover .. tänkte fixa nåt mellis å äta.. juste dt finns ju röda apelsiner ... xP
Pussbye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0