The ring two

Den var himla äcklig ! Embla Sigrid och jag satt uppkrupna i min soffa och typ kallsvettades alla tre (a) asså.. ettan är bättre och läskigare men den här var mer såhär.. ja, "NEEJ!" lixom.. fast den slutade lyckligt iaf.. elr lyckligt å lyckligt.. xD Men den var ok ^^
Nu sitter vi och spelar gitarr för att liva upp stämmnigen lite.. sigrid är kass! xD
Hon sjunger om hur arg hon är för att det finns en trea, hon vill att dom där jävla skräckfilmerna ska ta slut nån gång, så man slipper tvinga sej själv att se dom xD
Jag menar..man måste ju se trean med !! :D


Fast.. 10åringarna vi snackade med i videoaffären tyckte absolut inte att den var läskig.. hahah dom hade typ sett alla hemska skräckfilmer, När lammer tystnar, Saw, The Shining, ja, alla dom där xD Och sen förövrigt var dom helt otroligt genialiska, skitgulliga men jävligt jobbiga.. kunde ALLA huvudstäder i alla länder förrutom i Georgien, för det hade dom inte läst om hahahah xD

Nu ska jag vara lite soci med sötnosarna =)
Fredagspussar på er gullon!<33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0