Tråk :(

Nu har jag tråkigt! Ingen messar och inget händer :/
Ah, så har jag massor å ta med till mamma imorn.. näj jag pallar faktiskt inte, jag får åka tibax hit efter skolan och hämta allt, dt är massa, dator, systemkameran och kläder !
Måste ju flytta alla kläder dit om jag ska vara där två veckor, det är det jobbiga med att bo två veckor.. fast dt är bra ändå för jag tar ju med kläder även om dt bara är en vecka och om dt är två veckor känns dt mer värt lixom hahah fattar man dt där elr är jag konstig? xD
Hoppas iaf att embla elr nån vill följa med hit efter skolan så jag slipper åka själv =/


hahah galet mkt snö i kista! men far min var duktig och skottade ^^

Nu blev ni sugna på glass, hah? ;)

Såg förjävlig ut på den här så jag var tvungen att fixa till den lite heh (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0