Utelåst :S

Ja, nu är jag ju inte utelåst förstås, men jag var det nyss! Mamma hade lånat mina nycklar och hade ingen mobil.. jobbigt läge!! Men jag ringde siggepigge och pratar fortfarande med lilla tokisen =)
Var med embla idag som ni kanske förstod.. vi va hemma hos mej och hämtade lite grejer och sen efter tvåtusen år åkte vi till odenplan för att möta upp fannie som av någon sjuk anledning hade emblas mobil x) Sen gick vi iaf hem till Emblisen och pluggade  xP
Skönt att bo i stan igen, mindre skönt att gå till skolan, fy så kallt! :/ Fast skönt att inte behöva åka buss elr tåg t skolan, så jävla mkt förseningar.. imorn skulle dt ju t.o.m. bli snöstorm (sa nån) och massa folk i skolan sa att skolan skulle va stängd! haha... vilket skämt -.-

Aja, foodtime! :D
Bye<3

Gaah, arg på mitt hår! xO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0