Varför är det så svårt att göra läxor!?

Jag fattar inte dealen, varför är det så j*vla svårt att bara sätta sej ner och göra lite läxor!? Åh!
Jo, för det finns så mkt annat att göra, ja, hur mkt som helst som är tuuuuuuuuuuusen ggr roligare än läxor! jag blir så irriterad på mej sj! nu ska jag göra den här jävla franskaläxan!
fan att datan måste stå här och suktas! Kan jag inte stänga av den då? NEJ!? är jag knäpp elr! klart man inte kan stänga av min kära lilla dator! förresten mååste musiken vara på, jag vet att jag inte kan koncentrera mej utan den! ?? inte med heller men skitsamma hahahah (a)
okej nu får jag skärpa mej! xDDD
Har tagit en skön varm lång dush nu och klätt på mej myskläderna, nu ska jag göra läxorna yess härligt :D
aja, ni får önska mej... lycka till? hahah dt låter som det är första gången jag pluggar haha xP

Gammal bild men den är lite söt =)
(gammal förresten, nej den är för typ nån helg sen haha känns som lännge sen xP)

till alla oss singlar ;)(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0