10 saker du kanske inte visste om mej...

  1. Om jag hade blivit en pojke så hade jag hetat!!
  2. I hela mitt liv har jag flyttat tio gånger!
  3. I mellanstadiet var jag en riktig Harry Potter-nörd!
  4. Jag har svårt för att titta på film ensam, jag brukar alltid tröttna och hålla på med något annat!
  5. När jag var liten hade jag en favoritdocka som hette Nisse. Jag brukade drömma mardrömmar om att Bolibompadraken tog Nisse och slängde honom i sopnedkastet!
  6. I somras var jag på tre olika kollon (alldeles för många)!
  7. Jag är döpt efter Rebecka i filmen Ivanhoe!
  8. Jag skull egentligen börjat i Rålambhovskolan i 6an men jag kom inte in!
  9. När jag fick en ny mobil så la jag den i ett vattenglas i sömnen!
  10. Jag är djurgårdare, min mamma bajare och min pappa AIKare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0