2010!!!

Tja asså är inte detta liiite coolt, första inlägget det här året!!!!!! Jag tycker det är feeeeeeett cooooolt!
Det vart en rätt bra nyårsafton, okej det var ganska tråkigt hos pappas kompisar men på Grand var det kul... nej inte kul men jag var ju ändå på Gaand hotell liksom, jag fick iaf en god drink
Men på tolvslaget gick vi ut på ett stoooort fält där man kunde se globen som lyste grön och det var jätte många fyrverkerier omkring oss men vi hade ju inga... Jag älskade min klänning fast boleron kliade elr jag menar stacks jättemycket... "/
Men wow, 2010 fan jag kommer aldrig lära mej att säga det hahah

Assåå, det var skitsvårt å få bilder på fyrverkerierna och sen tog batteriaerna på kameran slut så jag fick bara dåliga men puss gott nytt år!!
mm, ni ser, inga bra men puss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0