Ännu en slappardag...

jag vaknade rätt sent idag med och det blev en till slapp hemmadag, faktiskt rätt skönt idag... imorgon ska vi till Fanny och dom i Barkaby och hälsa på, vi firar nyår hos dom ibland men iåpr blev dt inte så... Men det ska bli kul att träffa dom trots att det inte vart så länge sen sist

Pappa har stuckit, skulle hjälpa nåra kompisar flytta så jag har precis vart och handlat (vad jag vill xD) så det blir pizza till middag och chips och godis till nån film, vet inte vilken... I taket lyser stjärnorna vill man väl inte se ensam? Den vill man väl se med nån mer.. Jag fick ju nåra i julklapp, Harry Potter 6 och Hitta Nemo den är ju så himla bra asså det är lugnt den bästa barnfilmen! Det blir nog HP, är inte så sugen på Nemo x)

Nu ska jag fixa pizzan så hare bra tills jag är tibax
KIIIISSEEEESSS<33

Kommentarer
Postat av: isabelle

Fin header (:

2010-01-02 @ 17:38:15
URL: http://isabellelinneahalvarsson.blogg.se/
Postat av: rebecka

tack! =)

2010-01-02 @ 21:02:00
URL: http://bereckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0