Asså ah!

Det är nåt fel på den här datan igen så nu kan jag inte lägga ut flera filmer samtidigt här jag fattar ingenting :S
Imorgon ska jag åka till göteborg! kulkul :D
Sitter här med en kopp kokos-te och lyssnar på mussssssik =)<3
Skolan idag var väl som vanligt, på draman fick elin och jag dramatisera en porraffär (wtf??) och ja... kom inte på vad jag skulle rita på bilden så jag hart inte gjort nåt alls på min pärm plus att på måndag kmr jag vara ledig så då kmr jag inte ha bild förren på fredag ^^
Sigrid skulle sovit hära idag men det gör hon tydligen inte får jag veta nu, då får vi ses på stationen imorn :P
Åh, är sjukt sugen på typ semlor elr nåt (a) hahah...

Hahah sötnos! x)
Byeeee skriver ikväll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0