Brunhårig igen!

Tjatja! Nu har brunt hår igen! :) visst, jag vill vara blond men det blir ju ändå aldrig som jag vill ha det så jag kunde lika gärna färga tillbaka brunt :/ Igår sov jag hos Elin och vi kollade på bio med sigrid och fanny, vi skulle ju egentilgen sett Sherlock holmes men biljetterna vart utsålda så vi gick till rigoletto och såg på "It´s comlicated" den var ok, lite gullig men inte direkt för vår åldersgrupp för det var mest vuxna som satt omkring oss och bokstavligen skrek av skratt! :S
Elin och jag har precis vart och sökt statistroll för julkalendern 2010, inget speciellt egentligen, fylla i ett papper och så tar dom ett foto och så får man gå! =)

Gårdagens efterblivna typ..
Fanny lyssnar på musik:
Fanny:
-Hah! När jag tog ut sladden så tystnade musiken!

Haha! :D
Kisses!<3
gammal bild tkte den va fin :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0