Denna lista kmr lite sent men men... (bättre sent än aldrig xD)

Detta har jag hunnit 2009:

[x] jag har hittat ny musik jag gillar
[x] jag har fått nya kompisar
[x] jag har varit i ett annat land än Sverige
[ ] jag har hoppat från 10:an
[x] jag har varit ledsen
[ ] jag har velat dö
[x] jag har varit glad
[/] jag har blivit kär
[x] jag har känt mig sviken
[x] jag har känt som att ingen har sett mig
[x] jag har suttit vid datorn mer än jag brukar
[x] jag har rappat-yo, my name is brucehahahahahahahaahh
[ ] jag har skrivit en låt
[x] jag har känt hat
[x] jag har känt som om någon tagit mig för givet
[ ] jag har varit i slagsmål
[x] jag har varit "sjuk"
[x] jag har varit sjuk
[?] jag har daat
[x
] jag har bråkat med mina föräldrar
[x] någon har sagt att jag är snygg
[x] jag har bråkat med nån jag tycker om
[ ] jag har strulat med en främling
[ ] jag har strulat med en av samma kön
[x] jag har varit så uppjagad att jag gjort misstag
[x] jag har gråtit för något som hänt i mitt liv- vad gråter man annars för? :S
[ ] jag har lekt för mycket med bilddagboken
[x] jag har slagit någon- nte på riktktigt liksom..:P
[ ] jag har kallat någon hora/slampa
[ ] jag har pissat utomhus
[ ] jag har däckat
[ ] jag har kräkts
[ ] jag har knarkat
[ ] jag har sovit i motsatta könets säng
[/] jag har raggat på främlingar
[ ] jag har kysst en främling
[ ] jag har rymt hemifrån
[x] jag har bakat
[/] jag har sovit utomhus
[ ] jag har åkt bil med fyllon
[x] jag har varit/är kär
[x] jag har saknat någon
[ ] jag har duschat med någon
[x] jag har badat i havet
[x] jag har solat utomhus
[ ] jag har solat i solarium
[x] jag har snackat i telefon mer än 2 timmar
[ ] jag har fått blommor av någon från motsatta könet
[x] jag har gett någon blommor
[ ] jag har sett en död människa
[ ] jag har varit på sjukhus-troor nte..:S
puss<3


Kommentarer
Postat av: Tess :)

Söt bild :)

2010-01-05 @ 16:01:18
URL: http://somterese.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0